reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Kulihová

Lucia Kulihová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stará duša v mladom tele... Zoznam autorových rubrík:  Aj takéto veci sa stávajúBratislavaKnihyMoje...Amerika mojimi ocamiV inom svetePodarilo sa...SúkromnéNezaradené

reklama

Amerika mojimi ocami

New York City

Lucia Kulihová

New York City

Ktosi mi raz povedal, že je Amerika a New York. Vraj je to rozdiel. New York pre mňa zostane jedna veľká spomienka na čosi obrovské, dynamické a svojim spôsobom aj krásne....

  • 26. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Jedno z najkrajších miest na svete - Júl a September 2006

Lucia Kulihová

Jedno z najkrajších miest na svete - Júl a September 2006

Po roku som znova dýchala horský vzduch montanského Glacier Parku. Opäť som obdivovala tie krásy. A aj tento rok sa mi neodchádzalo ľahko...

  • 20. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Nenechajte sa oklamať sladkými rečami

Lucia Kulihová

Nenechajte sa oklamať sladkými rečami

Programu Work and Travel som sa tento rok zúčastnila už druhýkrát. Je pár veci, ktoré by študenti, ktorí takúto možnosť ešte nevyužili, mali vedieť.

  • 13. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Nostalgicke zbohom...

Lucia Kulihová

Nostalgicke zbohom...

...a posledny pohlad na zasnezene hory...

  • 22. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Neuveritelne

Lucia Kulihová

Neuveritelne

Mam rada nas hotel, prirodu, ktora ho obklopuje, ale asi najviac zboznujem nasich hosti. Vo velkej miere su to Americania, Japonci a Cinania a sem tam (velmi zriedka) sa sem zatula aj nejaky Europan. Vsetci na dovolenku, samozrejme. No najma Amici su experti....

  • 29. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 925x
  • 16
reklama
Venovane mojim housekeeperom...

Lucia Kulihová

Venovane mojim housekeeperom...

...a dalsim, ktori mi tu velmi prirastli k srdcu...

  • 27. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Dotyk neba

Lucia Kulihová

Dotyk neba

Sny si treba plnit a ten moj sa stal na malu chvilu skutocnostou...

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako sprijemnit chyznej pracovny den

Lucia Kulihová

Ako sprijemnit chyznej pracovny den

Chyzna, alebo ak chcete housekeeper/ka, vstava kazde rano do prace s usmevom a tesi sa na to, co jej novy den a novi hostia pripravia. A keby ste nahodou nevedeli, ako ju potesit, tu je zopar mojich skromnych rad...

  • 16. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Mesto bohémov - San Francisco

Lucia Kulihová

Mesto bohémov - San Francisco

Mesto, kde sa aj na konci septembra surferi čľapkajú v Tichom oceáne. Mesto, kde som si oddýchla, kde som mala po trojmesačnej práci dovolenku a kde som si poriadne spálila líca...

  • 4. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 727x
  • 6
Seattle

Lucia Kulihová

Seattle

Toto mestečko bolo to prvé, čo som uvidela, keď som sa ocitla vo veľkom svete...

  • 11. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Jedno z najkrajších miest na svete

Lucia Kulihová

Jedno z najkrajších miest na svete

Boli ste už na mieste, kam ste sa potom stále túžili vrátiť? Toto je pre mňa jedno z nich...

  • 8. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Vezmite si to domov a pozorne prečítajte

Lucia Kulihová

Vezmite si to domov a pozorne prečítajte

V rámci programu Work and Travel som sa dostala na miesto, ktoré mi sa mi zapáčilo jeho zvláštnou atmosférou. Oceán, pláže, Most Golden Gate a Alcatraz sú charakteristikami tohto veľmi zaujímavého mesta.

  • 21. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Taky maly raj na zemi

Lucia Kulihová

Taky maly raj na zemi

Ja, mestske dieta, som sa ocitla v srdci tych najkrajsich hor, ake som kedy videla. Nase Tatry su prekrasne miesto {najma preto, ze su nase}, ale tieto hory su trosku ine.

  • 25. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Taki su americania (?)

Lucia Kulihová

Taki su americania (?)

Ked som sem isla, nevedela som, aki su americania ludia. Nechcela som si robit dopredu o nich obraz z rozpravania inych, co uz v Statoch boli. Nemam rada take to skatulkovanie ludi, nielen americanov, jednoducho vsetkych na svete.

  • 30. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Prve dojmy z Ameriky

Lucia Kulihová

Prve dojmy z Ameriky

Som tu uz takmer styri dni a konecne som sa dostala na net. Je to trosku paradox, vsetko je tu akosi rychle, len ten net je stale pomalsi a pomalsi. A k tomu vsetkemu tu nemam slovensku klavesnicu. :)

  • 28. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu