reklama

Ako chutí POKOJ

...a to iba vďaka Tebe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mrholí.

Kvapky sa mi drzo usádzajú na tvári.

Už aby som bola doma.

Otváram jedny dvere, druhé, tretie.

V izbe zacinká zvonkohra.

Pohmkávam si melódiu,

ktorú som počula v rádiu.

Usmievam sa.

Po dlhom čase opäť viem, ako chutí.

 Ako slnko hrejúce do špiku kosti,

ako jarný vzduch prenikajúci do pľúc bez mrazivého pichnutia.

Ako ten jahodový nanuk z detstva.

Rozlieva sa vo mne.

Akoby ktosi vylial džbán teplého mlieka.

Teplo sa mi mieša s krvou,

prechádza každučkou bunkou

 a 

ja cítim sladkú chuť na jazyku.

Privieram oči a slastne ho prijímam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poddávam sa mu.

Nechám ho,

 aby si našiel svoje miesto.

Má chuť Tvojich slov,

 ktoré mi dlaňami šepkáš.

POKOJ.

Lucia Kulihová

Lucia Kulihová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stará duša v mladom tele... Zoznam autorových rubrík:  Aj takéto veci sa stávajúBratislavaKnihyMoje...Amerika mojimi ocamiV inom svetePodarilo sa...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu