reklama

Nostalgicke zbohom...

...a posledny pohlad na zasnezene hory...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Od rana si hovorim, ze je to len rutina... Do prace, upratat par izieb a potom sup rychlo na kavu. Zase izby, lenive vysedavanie na "polonahom", este neupravenom matraci, klebetenie raz anglicky, inokedy slovensky. Obed. Nic moc, teda aspon na tunajsie pomery, pretoze kuchar sa este nerozhodol, ci je American alebo Talian (jeho prapraprapra dedko bol VRAJ talian :)). Po obede zase to klasicke upratovanie, ale este o nieco lenivejsie, pretoze s plnym bruskom sa tazko zohyna k posteliam a zachodom. Splnit poziadavky hostom, trosku sa usmiat nacvicenym americkym usmevom, odovzdat klucik, zapisat cas odchodu. To vsetko uz mam za sebou. Kazde rano, kazdy den, cele tri mesiace. Cakala som na tuto chvilu velmi dlho. Na posledne cislice v zamestnaneckom harku, na poslednu izbu, na posledneho hosta. A zrazu je to tu. Sefka mi dala odporucanie a nechcela sa lucit. Ani jednej z nas nebolo do reci, oci sa nam leskli uz od rana. A vlastne sa mi zalievaju slzami aj teraz, ked myslim na to vsetko, co som tu zazila. Nemam rada lucenia. Najma nie s tymi, o ktorych viem, ze ich uz nikdy v zivote neuvidim. Ale aj o tom je sezonna praca v USA. Jeden kamarat mi este minuly rok povedal, ze ked budem odchadzat druhykrat, budem to prezivat inak, uz mi nebude smutno. A veru ze som si myslela, ze mi naozaj nebude. Tak vela veci ma tu hnevalo (o tom niekedy nabuduce), no napriek tomu mi toto cele tu bude chybat. Ranajsi pohlad na hory, hmla, cez ktoru nevidim svoje topanky. Ludia, ktorych mam rada. Manazer hotela sa s nami dnes lucil, dal nam pohladnicu s krasnym vyznanim, ktore nam nevedel povedat do oci. A hoci su to len slova, viem, ze su uprimne. Viac ako to si vsak cenim jeho slzy v ociach, ktore hovorili za vsetko. Nechavam tu kus seba, tu cast, ktoru som tu chcela nechat. Kazdy sme sem prisli za svojim cielom. Ja som ten svoj prave dotiahla do konca. Viem, ze sa sem nevratim. Bolo tu krasne, smutno aj veselo, pracovito aj lenivo, ale je cas ist... Zbohom Glacier... A vsetkym stastnu cestu domov :)

Lucia Kulihová

Lucia Kulihová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stará duša v mladom tele... Zoznam autorových rubrík:  Aj takéto veci sa stávajúBratislavaKnihyMoje...Amerika mojimi ocamiV inom svetePodarilo sa...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu