reklama

Seattle

Toto mestečko bolo to prvé, čo som uvidela, keď som sa ocitla vo veľkom svete...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Seattle som dovtedy poznala len z markizáckeho Frasiera a vedela som o ňom asi len to, že je to veľké mesto a že tam dosť často prší. Na moje počudovanie tam ani raz za päť dní, čo som tam strávila, nepršalo, dokonca ani zamračené nebolo. Nuž nemali sme šťastie na ten pravý Seattle, ale mne to neprekážalo. Má svoje čaro, o tom niet pochýb, aj keď na mňa nezapôsobil až tak veľmi, ako Montanske hory. Seattle, to nie sú len mrakodrapy, nákupné centrá, ale aj dominanta mesta - Space needle (Vesmírna ihla), Japonská záhrada a mnoho iných krásnych miest. Chcela by som sa podeliť aj s ostatnými o niektoré fotky, ktoré zachytávajú Seattle taký, aký sa mi zapáčil.

Lucia Kulihová

Lucia Kulihová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stará duša v mladom tele... Zoznam autorových rubrík:  Aj takéto veci sa stávajúBratislavaKnihyMoje...Amerika mojimi ocamiV inom svetePodarilo sa...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu