reklama

Prve dojmy z Ameriky

Som tu uz takmer styri dni a konecne som sa dostala na net. Je to trosku paradox, vsetko je tu akosi rychle, len ten net je stale pomalsi a pomalsi. A k tomu vsetkemu tu nemam slovensku klavesnicu. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Lety (absolvovala som styri) boli naozaj fantasticke,len tie posledne dva trosku komicke. Ten prvy z Viedne sme skoro nestihli, ale nakoniec sme v poriadku, aj ked trosku ohucane (sedeli sme priamo pri lavej vrtuli) prisli do Kodane. Let z Kodane do Seattlu trval sice priblizne desat hodin, no bol jeden z najprijemnejsich. Tak som si hovorila, no super, som uz v statoch, tak sa tes dievca, uvidis kopu novych veci. V Seattli sme sa teda daleko nedostali, len kusok od letiska a nasli sme si motel, kde sme prespali. V moteli sa o nas staral taky mily cinan, vysvetlil nam, kam mame ist a my sme nastupili do vytahu. Vytah ako za tazkeho sociku, ani u nas som nieco podobne nevidela, stlacam dvojku, kedze povedal na druhe a potom dolava. Vytah sa zavrel. Sli sme hore. Otvorili sa dvere, my sme sa ako tak vytrepali von s tou tazkou batozinou, zahli sme dolava a cinan sa na nas usmieva. Vraj co potrebujeme. Pozerame. Nechapeme. Ved druhe poschodie. Nuz tak dobre. Znova sme nastupili do vytahu, s nami aj taka pocernejsia dama aj s malym dievcatkom. Stlacila dvojku, vraj nam ukaze nasu izbu. Sli sme hore. Vytah zastavil, znova sme vystupili. Zahli dolava. A znova sme boli na recepcii. Zena nechapala. Nastupili sme. A ju vtedy napadlo, ze ved podme na stvrte, tam bude asi ta izba. Este na ceste vo vytahu nam hovorila, ze sa s nami musi porozpravat. Pozeram na kamaratky, ci som pochopila spravne. Oni pochopili podobne. Konecne sme teda nasli izbu, vosli sme dnu a ta zena (neskor povedala, ze je manazerka motela - to teda urcite nebola) za sebou zavrela dvere. Zacala od nas pytat peniaze (asi si myslela, ze ved europanky, tie budu mat prachy) pre to male dievca, co bolo s nami vo vytahu. Vraj ju opustil otec. Ale kedze nie vsetky europanky su bohate, odbili sme ju s tym, ze my peniaze nemame. Cakala som nejaku burlivu reakciu, no nastastie odisla pokojna. Let zo Seattlu do nasho miesta pobytu netrval dlho, no zdal sa mi dlhsi ako tych desat hodin cez ocean. Lietadielko malo devatnast miest, dvaja piloti a ziadna letuska. Nebolo mi vsetko jedno, ked som citila, ako sa s nami vietor hra. Ale stastne sme dorazili a uz sme si mysleli, ze nas nic pohorsujuce necaka, ale az prilis skoro sme sa dockali. Byvame v Montane, v narodnom parku. Dost daleko od mesta. Hotel bol krasny. Nase prve ubytovanie okolo krasneho ani neslo. Kasarne su oproti tomu luxusny hotel. Nevadi, prezili sme.Teraz sme na jednom mieste, sice az dve hodiny autom od vsetkych ludi, ale je tu naozaj pekne. Pravy americky vidiek. Vsade kone, male domceky. Chvilami ma clovek pocit, ze je uplne mimo vsetkeho. Taky maly domov Winetua. Nedaleko nasho hotela je indianska rezervacia a hranice s Kanadou. Je tu naozaj nadherne, aj ked nase male Slovensko je podstatne krajsie. Ako hovoria americania - Home sweet home.

Lucia Kulihová

Lucia Kulihová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stará duša v mladom tele... Zoznam autorových rubrík:  Aj takéto veci sa stávajúBratislavaKnihyMoje...Amerika mojimi ocamiV inom svetePodarilo sa...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu