reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Kulihová

Lucia Kulihová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stará duša v mladom tele... Zoznam autorových rubrík:  Aj takéto veci sa stávajúBratislavaKnihyMoje...Amerika mojimi ocamiV inom svetePodarilo sa...SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Horíííí

Lucia Kulihová

Horíííí

...

  • 12. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Nečakaná správa

Lucia Kulihová

Nečakaná správa

...

  • 1. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Sviatok mojich dvoch mám

Lucia Kulihová

Sviatok mojich dvoch mám

Učím sa. Vidina skúšok ma uspáva, no sen o pracovnom lete ma zase budí a posúva ďalej. A popri učení pobieham po byte a objavujem jeho krásy (dosť skoro, kedže v ňom žijem takmer celý svoj život). Prednedávnom som našla jednu krásnu fotku, ktorá si zaslúži zverejnenie a osôbky na nej moje veľké ĎAKUJEM!

  • 9. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Potichu...

Lucia Kulihová

Potichu...

Dievčensky Dívam sa Do Dverí Kto mi to všetko uverí

  • 2. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Duše

Lucia Kulihová

Duše

Vrátnik bez kľúčov Ponúka lásku Nám

  • 17. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 836x
  • 1
reklama
Týraj nehou

Lucia Kulihová

Týraj nehou

Tajne hľadaná vŕzgajúca hranica duše a srdca Objavila sa predomnou

  • 16. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Aj taká som

Lucia Kulihová

Aj taká som

Rozochvene stojac v oblakoch Listujúc očami neviditeľné Objímajúc srdcom nás dvoch

  • 1. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu