reklama

Nečakaná správa

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Drahá Katka...
Sú to už dva týždne, čo si sa neobjavila na francúžštine. A ja sa Ti už dva týždne chystám ozvať, ale stále mi to nevydalo. Minulý týždeň v pondelok sa Michal vrátil z Nemecka. Pamätáš, hovorila som Ti, že išiel na stáž a ako sme híkali, keď sme sa to dozvedeli. Pýtal sa na Teba, tak som mu povedala, že neviem, čo je s Tebou, ale že ak ani túto stredu neprídeš, tak Ti napíšem. Neprišla si. A ja som nenapísala. Nejako podvedome som čakala, že sa ozveš Ty a zašteboceš mi čosi do telefónu. Čo a či je niečo nové, akú máme úlohu, ako to ide v škole a ako Ty pokračuješ v diplomke. Telefón zazvonil až dnes, no nebola si to Ty. Volal Michal....
Sú to už dva týždne, čo nie si medzi nami. Viem to len pár hodín, no zdá sa mi to ako večnosť. Stále čakám na ďalší Michalov telefonát a na to, ako mi povie, že sa pomýlili a že prídeš konečne v pondelok na francúžštinu, že pojdeme na čokoládu s kopou šľahačky. Že jedného dňa prinesiem na kurz v krabičke cookies a budú pre Teba a nie pre môjho priateľa. Že sa budeme zase spolu smiať, ako nám ten krásny jazyk stále nejde, že ma upokojíš, že bakalárky sú úúúúplne nič a porozprávaš mi znova, ako si sa Ty pripravovala na prvú diplomku. Že si budeme zase hovoriť plány do budúcnosti a ja Ti konečne ukážem fotky z Glacier Parku, ktoré som Ti sľúbila. Tam by sa Ti páčilo a verím, že by si tam prežila nádherné leto. 
Drahá moja Katka, boli sme také malé začínajúce kamarátky, spojila nás francúžština, ale aj mnohé iné veci. Snáď Ti je tam hore dobre a snáď sa teraz aj na mne smeješ, ako tu smoklím a chce sa mi prekliať všetky autá a mokré cesty, všetky tie zlé náhody a vlastne úúúúplne všetko, kvôli čomu teraz nie si tu. 
Veľmi mi chýbaš.
Aurevoir mon ami, je te souhaite bon voyage au ciel. Je suis heureuse que je t'ai connu. Merci beaucoup pour tous les choses...
Tvoja Lucka



Tí, ktorí ste KATKU MAJERČÁKOVÚ poznali, spomeňte si na to, aká bola, ako sa vždy usmievala, ako...jednoducho si spomeňte... 



Lucia Kulihová

Lucia Kulihová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stará duša v mladom tele... Zoznam autorových rubrík:  Aj takéto veci sa stávajúBratislavaKnihyMoje...Amerika mojimi ocamiV inom svetePodarilo sa...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu